Zaměstnanecké průzkumy
Je to velmi citlivý nástroj zpětné vazby zdola nahoru, který v sobě skrývá neblahá rizika z neznalosti, jak s ním zacházet.
Samotný průzkum a výsledky jsou ovšem jen malou částí celého procesu, který by měl být dobře připraven a zkomunikován, aby tento nástroj nezpůsobil víc škod než užitku.
KURZ JE URČEN PRO
HR, management - všechny stupně
NAUČÍME VÁS
Naučíme se, jak se na průzkum připravit, jak jej provést a co je třeba udělat po něm, a to včetně komunikace a sestavení akčního plánu na zlepšení.
Získáte „kuchařku“ nejlepších doporučených praktik, aby vás průzkum přinesl nejen názory zaměstnanců, ale aby též zvýšil důvěru ve vedení společnosti.
Seznámíme se s profesionálním přístupem používaným špičkovými firmami:
Poskytneme managementu podklady k přijímání správných rozhodnutí a zefektivnění fungování firmy.
- jak zaměstnance připravit,
- jaké jsou rozdíly mezi dobrým a špatným dotazníkem,
- jak komunikuje ředitel(ka) a vedení během procesu,
- jak vyčíst z dat „příběh“ vaší firmy,
- jak komunikovat výsledky,
- jak zvolit, naplánovat a uskutečnit opatření na zlepšení.
VÝUKOVÉ METODY
Interaktivita, případové studie, řešení účastníky, sdílení zkušeností ...